درب اتوماتیک کشویی

Wiki Article

نیروی حرکت درب شیشه ای اتوماتیک توسط موتورالکتریکی تامین می شود. به وسیله فرمان صادرشده توسط سنسور (چشم الکترونیکی) و یا سایر اکسس کنترل ها باز و بسته می شود.

همچنین میکروسوئیچ ها، چشمی های درب، چرخ دنده ها و گیربکس ها نیز در میان بخش های مهم تشکیل دهنده این اقلام صنعتی قرار می گیرند.

بهترین نوع تیغه درب کرکره ای برای نصب بر روی ورودی بانک‌ها، تیغه‌های مقاوم و ایمنی هستند که از جنس فلزی (مانند آلومینیوم یا فولاد) ساخته شده‌اند.

قیمت نهایی درب اتوماتیک با توجه به نوع درب، متریال و ابعاد متغیر است.

درب اتوماتیک بیمارستانی، گاها از دو لنگه متحرک تشکیل می شود. برخی از این درب ها نیز یک لنگه متحرک و یک لنگه ثابت دارند.

در برخی از فروشگاه ها به دلیل متصل بودن درب ورودی آن ها به هم، استفاده از این مدل درب ها متداول می باشد.

در برخی از آن ها هر دو لت به یک طرف، راست یا چپ، باز و بسته می شوند. اما در برخی از آن ها نیز جهت باز شدن دو طرفه می باشد. یعنی درب ها به طرف چپ و راست باز و بسته خواهند شد.

این نوع از تیغه ها از امنیت بالایی برخوردار هستن و در بانک ها و جواهر فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

برخی از این سنسورها به حرکت افراد حساس هستند. به همین خاطر با انجام هر حرکت کوچکی در مقابل آن ها به سادگی قادر به باز و بسته کردن درب خواهید بود.

استفاده از این محصولات در فضاهای پر رفت و آمدی مانند بیمارستان، از صرف انرژی و زمان بیهوده جلوگیری خواهد کرد.

تیغه‌های پلاستیکی سبک‌تر هستند اما ممکن است مقاومت کمتری داشته باشند، در حالی منبع مقاله که تیغه‌های فلزی از جنس آلومینیوم و فولاد معمولاً مقاوم‌تر و دارای عمر طولانی‌تری هستند.

اپراتور دارای اقلام خاص و متغیر با توجه به مدل درب می باشد.

مزایای استفاده از کرکره رول گیتر شامل عملکرد انعطاف‌پذیر و سریع، دوام و مقاومت در برابر شرایط جوی نامساعد و کنترل آسان با دستگاه‌های ریموت کنترل است.

مزایای استفاده از درب کرکره ای درب سوله شامل عملکرد قوی و پایدار، دوام در مقابل فشار و ضربه‌های خارجی و کنترل آسان با دستگاه‌های ریموت کنترل است.

Report this wiki page