تعمیر کرکره برقی

Wiki Article

در مکان هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ مثل: بیمارستان ها، درمانگاه ها و آزمایشگاه ها.

تماس با کارشناسان فروش نمونه کارهای انواع درب اتوماتیک در یاشیل دُر

اگر گزینه اضافی دیگری مدنظر دارید، آن را انتخاب کنید. جا قفلی هوشمند

این تیغه ها از امنیت بالایی برخوردارند تا حدی که سپر های نیرو های ضد شورش از جنس همین تیغه های پلی کربنات است.

اولین و رایج ترین نوع از درب‌های شیشه ای، درب برقی کشویی یا اسلایدینگ می باشد؛ لازم به ذکر است که به این مدل، درب خطی نیز گفته می‌شود که دارای عملکرد ساده ای بوده و بر روی یک خط مستقیم حرکت می کند.

تا اینجای مقاله با انواع درب اتوماتیک و موارد استفاده از هر کدام و همچنین مزایای آن آشنا شدید. در این بخش تصمیم داریم معایب استفاده از این نوع درب‌ها را خدمت شما ارائه دهیم تا شما بتوانید با آگاهی کامل از همه جنبه‌های این نوع درب آن را تهیه کنید.

درب‌های اتوماتیک به دلیل مزایایی که دارند، می‌توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف شوند. این صرفه‌جویی‌ها به شرح زیر هستند:

درب‌های اتوماتیک کشویی از دیگر انواع درب‌های اتوماتیک بیمارستانی هستند. این نوع درب‌ها از دو لنگه تشکیل شده‌اند که به صورت کشویی به سمت چپ یا راست باز و بسته می‌شوند.

این نوع درب اتوماتیک را بیشتر در اماکن تجاری و اداری و یا بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند. البته استفاده از آن در اماکن مشاهده ادامه مسکونی مانند درب ورودی لابی ساختمان‌ها نیز رواج دارد.

بخشی از تیغه های کرکره درون ریل قرار دارند که با استفاده از نیروی موتور کرکره باعث به حرکت در آمدن آن می گردد. ریل های کرکره اتوماتیک می توانند از جنس آلومینیوم یا آهن باشند.

خدمات پس از فروش، شامل نصب، تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک می‌شود. قبل از خرید، از خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید کرکره از فروشگاه اینترنتی دی سی ای کالا بسیار ساده است. کافی است به صفحه کرکره برقی مراجعه کنید. در بالای صفحه می توانید دسته بندی های اصلی موتور، تیغه و متعلقات را ببینید و با مراجعه به هر کدام از صفحه ها، محصولات مربوط به آن را مشاهده و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

Our workforce has found a vulnerability within your web site that we have been equipped to exploit. Soon after finding the vulnerability we were in a position to Obtain your databases credentials and extract your full database and shift the knowledge to an offshore server.

قرار دادن درب شیشه ای اتوماتیک به صورت اسلایدی یا کشویی و به طور طراز شده با شیار بالا.

Report this wiki page